This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

happy birthday to me!

setelah 2 kali celebrate birthday as a wife.. nampak nya untuk 2 kali husband masih lagi lulus in order to remember and wish tepat pukul 12 pagi. during the first time, saya da selamat tidur and langsung tak ingat pasal my birthday until suddenly he wakes me up. terkejut and blur2 saya masa tu. and 2nd time ni pun tak sedar gak tengah2 tgk tv tiba2 je dia nyanyi.. tapi sebelum tu da berjela2 i did remind him that tomorrow was my birthday. ooohhh.. kami takde istilah surprise sweet or what so ever. 

tiada surprise gift yang tetiba je ada atas meja. kalo nak hadiah, kita request kat dia kita nak apa. tunggu je la whether he's approve or not. tiada istilah dia tutup mata kita dan suddenly dah ada depan restoran for candle light dinner. kita request nak makan kat mane then baru dia bawakkan for my birthday. konon2 nak terasa sweet saya pernah minta kad birthday color biru from him.dari zaman berkawan,fasa tunang dan sampai dah selamat jadi isteri for almost 2 years.. mmg tiada kad biru tu lagi... ohhh my husband..

but im just saying it. tiada niat untuk merungut..tidak bersyukur atau apa sekali pun. saje untuk bercerita. kerana pada saya di sebalik kekurangan seseorang, ada juga kelebihannya. dia masih lagi setia gosokkan pinggang saya tiap kali saya merengek sakit usus, angin ataupun gastrik. driver saya setiap kali pergi dan balik keje if he didnt need to go for an outstation. tukang bawak barang2 groceries yang berat2 dan segala macam lagi that we need to appreciate whether it's a big or a small thing.



alhamdulillah for 1 years 3 month 8 days and counting.. :)

No comments: