This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

awak kat mane?

lain nya saya yang dulu ngan yang sekarang.. sangat lain. dan saya mule rindu dengan saya yang dlu. it's not that i hate my new me but sometimes hmm penah tak korang rasa cm tersepit..bukan lah nak cakap sekarang ni tak best langsung.. ade je yg best thing happen in my life. tp bila saya ingat balik saya yg dlu saya rasa mcm selamba ikut suke saya je nak wat pe.. kalo kate nak laser, saya main laser je.. nak2 dpt member yg dia pn lebih kurang. rs nak kutuk ke main kutuk je saya. tapi sbnrnye yang tu lah yg manis. saya suke dgr org cite ngan saya.. dr situ saya learn something. even saya tak penah ade experiece but i learn from them. orang cakap saya orang yang innocent.orang yg tak tau dan x reti apa2. saya juga adalah seorang yg manja. even saya takde so called bf yang boleh tolong saya bile saya dlm ssh but saya ade kawan2 yg baik dan sentiasa ada ngan saya. dan saya rasa itu lagi sangat2 berharga. ooo tak lupe my family. that is my first priority. 

penampilan yang tersangat la sempoi. jalan pun kasar cm laki. selamba ikut suke je. tido lambat and bangun pun lambat. blk dr klass bantai tido. then malam berjaga mcm burung hantu sbb chatting. saya takde bf yang perlu dijaga hati. saya tak perlu keluar duit nak pakai cantik2 untuk time dating. memang la kdg2 saya rasa mcm nak ade rasa untuk ada  what so called bf tp at that time and that moment saya refused utk ada. saya happy dan selesa dgn apa yg saya ada. alhamdulillah...

what i am trying to say here, i miss the old me


No comments: