This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

berlainan

pernah tak korang rasa yang korang nak sangat cite something ni tapi korang x tau nak cite ngan sape? saya tgh alami nya sekarang ni.. kadang2 saya rasa sesak.. nak ke depan tak boleh.. nak ke kiri serba x kena.. nak ke kanan mcm x ok.. nak ke belakang ape tah lagi. saya try to fix the situation tapi kadang2 saya tanya dekat diri saya nape la macam susah sangat je ni..but saya tak give up lagi..

currently saya tgh dgr lagu alasan untuk bahagia by asfan shah. just ada 2 je lagu dalam laptop ni sebab selalu nya saya akan dgr kt utube.. tapi since da pindah new ofis, abih sume mende nak blok. tak rock la kan cmtu..kadang2 saya rasa ntah ape2..

saya sangat berbeza dgn perempuan lain di luar sane. saya x suke window shopping. saya tak tau nak membezakan pakaian/kasut/tudung/barang kemas/handbag tu cantik atau tak sebab pada pandangan mata saya, saya rasa semua nya ok...look nice. tp saya sangat cerewet dari segi keselesaan. bila saya shopping sesuatu mende, saya bkn mengambil kire cantik tu as my 1st priority tp saya pilih untuk jadi selesa. pelik ke kalau seorang perempuan tu tak suke shopping barangan untuk diri? saya sangat x mengambil kira pandangan org lain ke atas appearance saya sebab mmg saya x kisah. saya rasa selesa dgn diri saya yg cmni.dalam hal macam ni saya seperti hidup dalam dunia saya sendiri. saya tak amik peduli kalau blause saya x matching dgn tudung saya. atau pun kalau pegi mall saya hanya pakai selipar jepun yg kaler pun da lentur. apa yg ada dan selesa untuk saya, saya akan pakai.saya tak suke menonjolkan diri. saya suke bile orang lihat saya ni hanya orang yg biasa2 je even though i have something. BUT please remember i am a wife now. suami saya memang totally different from me. betul la org tua2 kata yang selalu nya jodoh kita akan berlainan dari kita. slowly saya belajar and untuk orang yg mcm saya nak berubah, bukannya senang. kadang kala saya seakan nak memberontak nak cakap "that is not me.you are not accepting  me the way i am". tapi one of my friend said "if mende ni buat demi suami minta Allah permudahkan and ikhlas kan hati". alhamdulillah saya happy sikit demi sikit. 

tapi pada saya cantikkan dalaman lagi berharga dari luaran sebab tu semua takkan kekal 

2 comments:

aJLeaa said...

Ana the sempoi gurl everrrr

SundaeCone said...

eh ade gak org baca yek hehe