Posts

Showing posts from July, 2010

tirai af7

this is one of the becoming student for af7
remember
dun forget to vote for her
chaiyok Q I S !!
eheheh
=)

ada apa dgn a n o d ?

Image
a n o d

name that given by naz, the pengantinesss . . hahaha
btw she's the one who start calling me anod. i still remember that time when we were in form 4. haha mentang2 ler study kimia abih sume ko nak implement kn kt real life ek ? uhuh . . anyways that name still lekat till now. but only my schoolmate just call me that.

just wanna wish S e L a M a T P e N g A n T i N B a R uto my dearest fren, cikgu Nas. At last kawin gak ko ngan bdk yg ko minat time sekolah dlu weh. x sia2 usaha ko selama ni. hahaha. .


time ni baru laa dpt jumpe blk member2 sekolah. but then i'm a bit frust cuz x sempat jumpe our classroom teacher, Cikgu Bakyah. for the 1st time i called her phone and surprisingly she still remember me ! yg lawaknye . .

her : awk ngajar kt mane skrg ni ?
me : eh saya x ngajar. saya x jadi cikgu . . saye jd org lain . . eh saya keje lain . . [ gilerr ayat bm aku berterabur, pdhal tgh sembang ngan cikgu bm tuh . . muahahaha]

tuh laa kalo da gelabah. . uhuh..at the end she gives m…