*sigh*

why must i dream about him, again?
*sigh*

Comments

Cik Oren said…
ape yang aku tau la kan..kalo kamu mimpi die means die sedang MERINDUI kamu..hihi...

betul atau tidak,aku x tau..tu kata orang tua-tua la..tp kdg2 ade betulnya jugak..

aku harap lelaki tu betul2 merindui kamu..hehe..
Hehehe, kerap ko update la nieh.
SundaeCone said…
juju- haha..aku pn dgr mcm tuh gak. but dia mcm tuh??? owhh..mungkin a big NO for that. uhuhuh

momo - eh xde laa kerap sgt. tuh pn update ntah merapu meraban.bese laa otak tgh mereng.uhuh
~rukia_kuchiki said…
kdg2 bila org yg dibenci msk dlm mimpi.. bepeluh2 bangun tdo..rasa horror gila..

kalo org yg dirindu, ditggu msk mimpi plak.. bila tejaga, tesengih sensorg..cm org x btol..haha


p/s : mimpi kamu n kak ara mkn pisang kat pantai klebang bersama saya =)
hadi said…
hehe.. saling merindu kot nih!! :p
SundaeCone said…
ima - ngeh3 ni sure ima rindu kt kitorg smpai leh mimpi2 ek. hehe..da lame x pegi pntai klebang..=P

p/s: x leh nk specific org yg msk dlm mimpi ni org yg dibenci or dirindu. tp rsnye lebih byk ke arah org yg dibenci.hohoh

hadi - erk...xde makne nye pakcik!!haha~
baela said…
ana windu saper tue...huhuhu..nti wat entry sabah k..
SundaeCone said…
rindu?? hoho xde maknenye.ni mimpi musuh tradisi...=P

p/s: entry sabah? tgh tunggu pic2 dr dorg ni.hehe..

Popular posts from this blog

My Journey As BCS - Part 1

My Journey As BCS - Part 2

My Journey As BCS - Part 3