This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

just for fun !

while im surfing suddenly i found this. check it out . .
Januari
- Mudah jatuh cinta.
- Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai
sekiranya
dikhianati.
- Pandai mengambil hati pasangannya.
- Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
- Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
- Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah
sekirannya
pasangannya cemburu terhadapnya.
- Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila
melakukan kerja

Febuari
- Sukar untuk jatuh cinta .
- Amat hormat kepada pasangan.
- Amat suka memikat pasangan.
- Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.
- Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
- Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran
(hanya pasangannya yang
tahu) .
- Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.
- Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.

Mac
- Mudah menawan hati pasangannya.
- Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
- Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati.
- Sangat baik dalam menjaga perhubungan.
- Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
- Perasaan cemburu yang minima.
- Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
- Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.
- Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.

April
- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
- Sentiasa ingin diberi perhatian.
- Amat cemburu dalam perhubungan.
- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
- Romantik dan terlalu romantik.
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

Mei
- Amat mudah jatuh cinta.
- Baik dan jujur dalam perhubungan.
- Pandai menarik hati pasangan.
- Perasaan cinta yang mendalam.
- Mudah untuk di pujuk.
- Mudah menerima cinta seseorang.
- Pilihan yang tepat dalam berpasangan.
- Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
- Pandai mengatur hidup pasangan
(bukan
Queen Control atau King Control) .
- Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
- Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai
memperlihatkan.

- Ambil berat dalam menjaga hubungan.

Jun
- Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
- Sukar melukai dan memahami hati pasangan.
- Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
- Cerewet dalam hubungan.
- Selalu beremosi.
- Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
- Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
- Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
- Dahagakan pujian dari pasangan.

Julai
- Amat suka didampingi pasangan.
- Sukar dimengerti oleh pasangan.
- Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
- Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
- Amat menghargai kesetiaan pasangan.
- Mengambil berat dan mengasihi pasangan
- Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
- Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
- Suka merajuk dan dipujuk.
- Setia terhadap pasangan.
- Suka mendengar dan tidak suka membantah.
- Cemburu terhadap pasangan.
- Suka menilai dan menjaga perhubungan.

Ogos

- Pandai memujuk pasangan
- Suka memimpin pasangan.
- Romantik, Pengasih dan Penyayang.
- Kelam kabut dalam perhubungan.
- Sangat sensitif .
- Mudah meluahkan kata cinta pada sesiapa yang berkenan.

September -- if and only i have a partner

- Bersopan dalam hubungan
[ sopan kah aku ? i dun think so ]

- bertolak ansur terhadap pasangan
[ sumetimes..depend on the condition ]

- Suka mengkritik pasangan
[ yeah..absolutely ]

- Sangat prihatin terhadap pasangan
[ really ? haha mcm x jek ]
- Sangat sensitif dan emosi
[ ppl who knows me think dat im sensitive person..but im not showing it.
but..ye ke weh ? ]

- Pandai memahami pasangan
[ aku ni jenis yg x phm bhs2 indirect ni..so ape2 pls direct to the point yek ]

- Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
[ heh..S A N G A T ! ]

- Sukar melupakan sekiranya hati terluka
[ never been hurt before..no COMMENT ]

- Mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan
[ depends ]

- Pandai menyimpan perasaan
[ i can be a good actress on this ]

- Suka berterus terang jika perkara itu tak disetujuinya
[ depends also ]

Oktober
- Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
- Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
- Sopan terhadap pasangan.
- Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
- Mudah terluka hati sekiranya pasanangan ada melakukan
kesalahan
terhadapnya.
- Emosi yang mudah terusik.
- Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
- Cemburu dan terlalu cemburu.
- Romantik
- Memahami pasangan.

November
- Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
- Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
- Agak degil dan kuat pendirian.
- Mudah ambil berat terhadap pasangan.
- Emosi yang mendalam.
- Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.

Disember
- Pemurah terhadap perhubungan
- Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.
- Tergesa-gesa dalam perhubungan
- Suka didampingi oleh pasangan.
- Benci bila dikongkong.
- Berbakat untuk kahwin lebih dari satu.(Utk Lelaki)
- Suka mempengaruhi pasangan.

so how bout u guys ? ?

9 comments:

zangguras said...

hahahha.. lawak btoi.. meh aku try lak.. aku bulan mac

Mac

- Mudah menawan hati pasangannya.
(ntah la... stakat la x dok ngorat x dapat lagi nih.. kekeke)

- Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
(erk.. ya ka?)

- Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati.
(ermm.. yg nih btoi lah kot)

- Sangat baik dalam menjaga perhubungan.
(ehem.. ehem.. baiknya aku!! keke)

- Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
(erm.. lupa memang x lupa la.. tapi x la sampai angau2.. ops!! :)

- Perasaan cemburu yang minima.
(isk.. ya la kot.. tp jeles tetap ada.. sapa x sayang awek woo!!)

- Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
(huh? btoi2... hihihi)

- Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.
(ntah laa.. rasanya x kot.. nak pilih apanya.. pilihan pun x dak..)

- Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.
(isk.. dak aih.. yg biasa2 saja)

hahhaa.. aku dah jawap dah. :p

PastaCheeze said...

haha..siot ko..ko perli aku ek.. yg part

- Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
(erm.. lupa memang x lupa la.. tapi x la sampai angau2.. ops!! :)

amboi2..uhuuh lek weh..aku da ok.aku angau sat jek..bkn cm hg.haha

zangguras said...

aik.. sejak bila plak aku perli ang.. hehehe lagi satu sejak bila aku angau lama lama plak nih.. :D hehehhe shh!! diam2 aaa.. jgn hingaq2.. kekeke

~rukia_chan said...

september :
Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
[ heh..S A N G A T ! ]

april:
-Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
[ SANGAT !!! ]

kita serupa...aiceh,haha



p/s :Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta...
[ sgt2 btol tuh..hehe ]

clz8403 said...

- Bersopan dalam hubungan
[ malu2 je kot..wakakakak..]

- bertolak ansur terhadap pasangan
[ sumetimes..tp rasenye...mcm tak ]

- Suka mengkritik pasangan
[ heheh..secara tak sengaja.. ]

- Sangat prihatin terhadap pasangan
[ intermediate ]

- Sangat sensitif dan emosi
[ uihh..lagi2 mase tgk movie.. ]

- Pandai memahami pasangan
[ kuat jugak instinct aku ek..hehe]

- Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
[ mmg pun..]

- Sukar melupakan sekiranya hati terluka
[ ermm ye ke..maybe sbb aku cepat lupe.. ]

- Mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan
[ yup, leh nangis kaw2 la..kalah org yg ade masalah..hehehe ]

- Pandai menyimpan perasaan
[ slalu da menang award ]

- Suka berterus terang jika perkara itu tak disetujuinya
[ tgk keadaan...]

PastaCheeze said...

ima : well we are in the same boat huh..*wink*wink*

lisa : haha..lawak dowh..plg x thn..

- Pandai menyimpan perasaan
[ slalu da menang award ]
~ ni leh kalah kan primadona malaysia weh..azean irdawati..;P

Anonymous said...

mcm best plak...aku pun nak try jawab la...heheh

- Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
(i am not sure la plak)
- Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
(mcm betul jer..huhuhu aku ni suke simpan rahsia)
- Agak degil dan kuat pendirian.
(degil tp x kuat pendirian kut)
- Mudah ambil berat terhadap pasangan.
(agree!!!)
- Emosi yang mendalam.
(ade org kate aku emo!! so tul la tu)
- Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.
(aku susah cket nak tunjukkan ape yang aku rase..so die pun susah nak ramal alu..huhhu)

Sempoi said...

ye lah..bederet2 piala kat almari aku..huhuu...

MisS ``rEa~ said...

hahaha aku pon nak jott gak

Ogos

- Pandai memujuk pasangan
[eheh..]

- Suka memimpin pasangan.
[erkk??? ade ke..]

- Romantik, Pengasih dan Penyayang.
[walala]

- Kelam kabut dalam perhubungan.
[part ni mmg sgt gak...aku kt mane2 pon kelam....]

- Sangat sensitif .
[agak laa]

- Mudah meluahkan kata cinta pada sesiapa yang berkenan.
[sangat tidak...ni tipu aar]